Javne
rasprave

Planski su organizirane i provode se po jedinstvenom okviru za sve institucije – nosioce pripreme pomažu da komunikacija bude efikasnija.

PRIPREMNE AKTIVNOSTI PRIJE SAME JAVNE RASPRAVE:
  • Procjena interesa građana – lista provjere učesnika;
  • Odabir prostora: odgovarajuća veličina prostorije, pristupačnost za sve kategorije (dostupno za osobe sa invaliditetom, majke sa kolicima ili malom djecom), sigurno mjesto, dostupan parking i toalet, mogućnost angažmana tumača znakovnog jezika, mogućnost pripreme javne obavijesti na Braille-ovom pismu/ili audio formatu;
  • Priprema prostora: čišćenje prostora i toaleta, testiranje tehnike, grijanje/klimatizacija;
  • Definisanje datuma, satnice i trajanja, te blagovremena objava istih;
  • Definisanje formata: fizički/online; da li se snima ili ne;
  • Definisanje agende i pravila javne rasprave;
  • Priprema prateće dokumentacije (npr. gruntovni i katastarski plan, stara/nova planska dokumentacija);
  • Priprema prezentacije/a;
  • Priprema/štampanje pravila ponašanja, evidencijskih lista, unificiranih obrazaca za komentare, formulara za evaluaciju događaja i sl;
  • Sigurnost: u slučaju osjetljive teme, posebnu pozornost treba obratiti na sigurnost – po potrebi angažovati zaštitarsku agenciju za skupove visokog rizika;
  • Radni tim: facilitator/ka, zapisničar/ka, pomoćno tehničko osoblje;
  • Definisati potrebu i interes da se pozovu mediji (poziv za medije).